Кинотеатр - Кинопалац
Смотрите Сегодня
Расписание Сеансов
Цены на Билеты
Заказ билетов онлайн
Схема Зала
Скоро на Экране
Контакты
Новости сайта
Фотогалерея
Сеть кинотеатров Кинопалац
Реклама в Кино
Наши партнеры
Поиск по Сайту

ПРОГНОЗ ПОГОДЫ






Замечательная книга sony reader киев действует распродажа. | основит т 22

Запутанная история (Tangled)
 Производство: США

Режиссер: Натан Грено, Байрон Ховард

Продюсер: Рой Конли, Джон Лассетер

Сценарист: Дэн Фогельман, Якоб Гримм, Вильгельм Гримм

Жанр: комедия, мюзикл, семейный, мультфильм, ...

Актеры: Мэнди МурЗахари ЛевайДонна МерфиМ. К. ГейниБрэд ГэрретРон ПерлманДжефри ТэмборПол Ф. Томпкинс

Длительность: -

Дата выхода на экран: 2010-12-16


Аннотация:
Это история о привлекательном и ловком разбойнике Флине, который выбирает себе в качестве убежища высокую башню в глубине леса. Кто бы мог подумать, что в башне заточена красавица-принцесса! И если вы думаете, что самое привлекательное в ней – это 21 метр волшебных золотистых волос, вы очень ошибаетесь. Рапунцель отчаянно ждёт приключений, поэтому пробует использовать Флина как билет в большой мир... Итак, приготовьтесь к чудесам, комическим ситуациям и неожиданным причёскам.


Трейлер + интересные факты:


ЗАПЛУТАНА ІСТОРІЯ


Walt Disney Pictures представляє нову анімаційну комедію, яка примусить піднятися волосся стирчаком – ЗАПЛУТАНА ІСТОРІЯ. Коли найрозшукуваніший і найчарівніший злодій в королівстві Флін Райдер ховається в містичній вежі, прийом йому влаштовує Рапунцель, войовнича красуня, яка має довжелезне чарівне волосся, і яка ув’язнена в цій вежі вже довгі роки. Допитлива дівчина, вона шукає шанс вибратися із своєї в’язниці, де знаходиться впродовж багатьох років. Рапунцель укладає угоду із симпатичним злодієм і удвох вони вирушають у захоплюючу і повну пригод подорож. А допомагають їм кінь Максимус, який раніше служив у поліції, хамелеон Паскаль і банда лісових злодіїв.
«ЗАПЛУТАНА ІСТОРІЯ сповнена чудових героїв, чарівного дійства і гарного настрою, - говорить Джон Лассетер, креативний директор студій Walt Disney і Pixar Animation Studios. – Ми прагнули створити унікальний світ і добру класичну диснеївську історію, яка пробудить у глядачах такі почуття, які вони досі не переживали. Аніматори створили новий світ, який базується на спадку Діснея, але в той же час є відображенням цілком нових технологій і актуальних ідей».
Лассетер запросив до співпраці двох чудових режисерів, які очолили 50-ий анімаційний проект студії Disney. Молоді зірки анімації Натан Грено і Байрон Говард повинні були створити такий фільм, який не соромно було б поставити на полицю поряд із класичними анімаціями Діснея. І Лассетер, дворазовий переможець премії Academy Award® («Історія іграшок», «Олов’яна іграшка»), говорить, що це їм повністю вдалося. «Вони одні з найталановитіших режисерів, яких я коли-небудь бачив, - говорить він. – У них є неймовірне відчуття історії, а також чудове почуття гумору. І вони розуміють, що саме робить фільм Дісней фільмом Діснея: серце. Волт Дісней любив повторювати: «Для кожної посмішки потрібна сльоза». У них є свіжий погляд на те, що називають класикою від Дісней».
«ЗАПЛУТАНА ІСТОРІЯ – класичний диснеївський фільм, але зроблений за допомогою комп’ютерної анімації у 3D, - додає Лассетер. – Тому це дійсно те, що ми ніколи раніше не робили».
Говард був режисером стрічки «Вольт» у 2008 році, яка зібрала більше $300 у світовому прокаті і завоювала дві номінації Золотого Глобуса. Грено прийшов у Walt Disney Animation Studios у 1996 році і близько десяти років працював у сюжетному відділі. У 2008 році він працював над «Вольтом» як координатор сюжету, а у 2009 виступив режисером відомої короткометражки «Супер Ріно».
«Глядачі можуть думати, що знають, що очікувати від фільму про Рапунцель, - говорить Грено. – Але ми перевернули історію з ніг на голову, щоб отримати абсолютно новий, свіжий і цікавий усім фільм. І Байрон, і я обожнюємо класичні диснеївські стрічки, тому ми захотіли повернутися до цього крутого ретро-погляду, але при цьому сповнити його сучасним підходом, гумором і екшеном. Це виводить дитячу історію на абсолютно новий рівень».

ХТО Є ХТО У «ЗАПЛУТАНІЙ ІСТОРІЇ»

РАПУНЦЕЛЬ могла б прожити все життя, ув’язненою всередині вежі, але вона не томна дама, яка страждає в неволі. Вона має чарівне золоте волосся довжиною 70 футів, завдяки якому і розпочнуться пригоди. Коли чарівний злодій шукає сховища у цій самій вежі, вона укладає з ним угоду, вирушаючи у захоплюючу подорож, яка таїть в собі багато небезпек. Менді Мур, що подарувала свій голос Рапунцель, говорить: «Рапунцель – дивовижна, навіжена, непосидяча дівчина, якій от-от виповниться 18 років. Вона все життя провела у вежі, але не втратила присутності духу, вона цікава, допитлива і готова відкрити для себе весь світ. Вона увесь час цікавилась цими дивними вогниками, які бачить кожного року на її день народження, і як тільки у неї з’являється можливість з’ясувати, звідки вони беруться, вона, не гаючи часу, вирушає у подорож».
Самовпевнений ФЛІН РАЙДЕР є сам собі найбільшим фаном, його розум, привабливий вигляд і шарм рятували його у будь-якій ситуації. Флін – крадій, який шукає свою останню, велику справу, здійснивши яку зможе покинути своє заняття і жити тим життям, при яке так багато мріяв. Він ще ніколи не був так близько до своєї мети, коли зустрів Рапунцель, дивну дівчину із довжелезним волоссям. Змушений укласти угоду з нею, Флін вирушає у найдивовижнішу подорож в своєму житті. «Він відчайдушний бандит, - говорить Захарі Леві, голосом якого розмовляє Флін. – Але мені подобається те, як він трансформується – він самозакоханий і самовпевнений злодій, але в той же час ну дуже чарівний хлопчина. Комедія відіграє дуже важливу роль в цьому фільмі, він просто сповнений вибуховим гумором».
Вона може бути контролюючим і маніпулюючим стервом, але МАТИ ГОТЕЛЬ це єдина мати, яку Рапунцель коли-небудь знала. Вона викрала дівчинку ще коли та була немовлятком і поселила її у вежі, знаючи, що тільки вона одна матиме доступ до магічного волосся Рапунцель, яке вона використовує як персональне джерело молодості. Мати Готель озвучила актриса Донна Мерфі. «Весь світ крутиться навколо Мати Готель, - говорить Мерфі. – Вона ні перед чим не відступить, щоб отримати те, чого прагне, але мені думається, що вона все ж любить Рапунцель, хоча й своєю, тільки їй властивою дивною любов’ю. Вона драматична королева. Мені подобається гламурність в ній, але вона є і трохи приземленою, грубою. І вона думає, що є дуже популярною і успішною, хоча її жарти і не здаються Рапунцель дотепними. Її настрій миттєво змінюється, і, як актрисі, мені це до душі».
Кінь капітана охорони, МАКСИМУС, вирішив, що схопити розшукуваного злочинця Фліна Райдера – це його особиста місія. Безстрашний кінь не боїться небезпеки і йде за крадієм туди, куди відмовляються іти хоробрі воїни, здається, нічого не може зупинити цього цілеспрямованого і сміливого коня на шляху до його мети. Коли Максимус зустрічає Рапунцель, його серце стає м’якшим, і він починає дивитись на світ по-новому. Те, що розпочалося як невпинна погоня, може стати початком найщирішої прекрасної дружби. Кінь, чия поведінка більше нагадує собаку, ніж коня, сам робить ціле шоу, говорять фільмотворці. «Такого коня ви ще ніколи не бачили, - говорить Грено. – Ми хотіли створити щось нове, абсолютно свіже, щось смішне, як наприклад, цей герой».
Єдиний справжній друг Рапунцель – мовчазний хамелеон ПАСКАЛЬ. Паскаль, можливо, всього лише маленький хамелеон, але він відіграє важливу роль в житті Рапунцель. Довірча особа, підбадьорювач і лідер за духом, саме Паскаль стає рушійною силою у рішенні Рапунцель залишити свою одиноку вежу. Його зміна кольорів завжди скаже вам правду. «Паскаль – маленький друг і вірна опора Рапунцель, - говорить Говард. – Він маленький чемпіон, ми його придумали, тому що Рапунцель був потрібний хтось, з ким вона могла ділитися своїми мріями і сподіваннями. Ми хотіли зробити щось інакше – так народився Паскаль. Цей персонаж – прототип реального хамелеона Паскаля, який належить Келі Льюіс, одній з художниць-аніматорів, яка працювала над фільмом».
БРАТИ СТАББІНГТОН пара товстошкірих і товстошиїх злодюжок, чия схильність до пограбувань і бійок поставила їх на перші місця у списку «їх розшукує поліція Королівства». Один з них, той, що без пов’язки на оці (голос Рона Перлмана), говорить за них двох, але при першому погляді на цю парочку відразу стає ясно, що вони краще висловлюються на мові кулаків. Колишні партнери Фліна Райдера по бандитських справах мають «пунктик» на одній єдиній речі: помсті. Флін обвів братів навколо пальця і тепер вони ні перед чим не зупиняться, щоб змусити колишнього подільника заплатити і повернути їхнє добро.
Ніхто зі злочинців не є таким жорстоким та брутальним, як ГАК
(голос Бреда Гаррета). Ніхто не знає, як він загубив руку і ніхто не наважиться це з’ясувати. У Гака великі плани щодо свого гачка – він точно знає, як його використовувати: грати чудову музику. Взагалі він мріє одного дня стати піаністом і виступати з концертами.
Поглянемо фактам в обличчя: НОСАТИЙ не найкрасивіший хлопець у пабі. По суті, на його нариви, пухлини, подряпини і шрами взагалі навіть дивитись важко. Але не можна судити про книжку по її обкладинці, так само не можна судити Носатого по його зовнішності, він «найпрекрасніший» з усіх розбійників, які тільки існують. Безнадійно романтичний, він мріє про одну річ: знайти щире кохання. Можливо, одного дня він і знайде чарівну леді, яка не звертатиме уваги на його вигляд, а побачить його добре серце.
КАПІТАН ОХОРОНИ, якого озвучив М. С. Гейні, так само цілеспрямований, як і його вірний кінь Максимус… от тільки не такий сміливий і ефективний.
Тільки один погляд на лютого ВЛАДІМІРА примусить тремтіти найсміливішого хлопця, але нехай його зовнішність вас не лякає, у серці це найдобріша людина, яка тільки може бути. І він має хобі – колекціонує керамічних єдинорогів.
Найменший із злочинців, котрі збираються у пабі - ДІДОК, якого озвучив Пол Ф. Томпкінс, полюбляє залишати останнє слово за собою… навіть якщо інколи це останнє слово не завжди зрозуміле.
Серед банди злочинців є і такі персонажі, як КІЛЛЕР, головоріз із сталевими м’язами, в душі є кравець; ТОР – дебелий злодій із зеленими пальцями; і АТТІЛА – зловісний злодій, який себе почуває комфортніше у фартушку, ніж зі зброєю в руках. Його спеціальність? – Кекси.

РАПУНЦЕЛЬ: РЕЖИСЕРИ НАТАН ГРЕНО І БАЙРОН ГОВАРД
РОЗПОВІДАЮТЬ СТАРУ ІСТОРІЮ ПО-НОВОМУ
Студія Disney вже давно цікавиться історією про Рапунцель, нею ще у 1940 році займався сам Волт Дісней. Режисери Натан Грено і Байрон Говард допомогли ЗАПЛУТАНІЙ ІСТОРІЇ потрапити на великий екран.
Говард згадує: « Натан займався сценарієм історії ще до того, як ми з ним стали режисерами, і він побачив в Рапунцель великий потенціал. Його ідея переросла в нашу розмову про фільм. Ми спитали себе, хто герой і як швидко ми зможемо визволити її з вежі? Ми усвідомлювали, що Рапунцель – центральний персонаж і якщо вона залишатиметься у вежі впродовж всього фільму, що цікавого ми зможемо розповісти. Ця думка вплинула на нашу історію».
«Ми хотіли зробити її динамічною, тому нам потрібен був герой, який би тримав баланс для неї, - додає Грено. – Нам потрібен був хтось, хто був би контрастом, рівним контрастом до неї, щоб міг протистояти цій жвавій кмітливій дівчині. Вона розумна, але нічого не знає про навколишній світ, потрібен був хтось, хто добре орієнтується в житті. Тому ми придумали Фліна Райдера. Він знає, як все відбувається в світі. Вони чудова пара».
Допомагали режисерам в оформленні голова сюжету Марк Кеннеді і сценарист Ден Фогльман («Вольт», «Тачки»). Марк Кеннеді згадує: «Джон (Лассетер) прагнув, щоб фільм захоплював аудиторію. Він завжди наголошував на тому, що Рапунцель повинна бути сильним персонажем, і що її життя у вежі не повинно бути неприємним або страшним. Він пояснив, що дівчина – донька короля і королеви, і королівська кров тече в її жилах, тому вона з гідністю приймає будь-які обставини».
«У Натана і Байрона було чітке бачення того, що повинно було вийти в кінцевому результаті, - додає Фогльман. – Вони хотіли розповісти класичну диснеївську історію в такому дусі, щоб її можна було побудувати за допомогою комп’ютерної анімації».
Говард говорить: «По ходу розвитку історії наш проект все більше ставав кіно про Рапунцель і Фліна. Це фільм про двох різних людей, про їхні дивовижні відносини і про те, як вони двоє розвиваються і стають цілісними особистостями».
«Рапунцель вийшла настільки цікавою, що Фліна ми повинні були зробити не гіршим за неї, - говорить Грено. – З часом він ставав цікавішим за неї, тому постійно шліфували і головну героїню. В результаті ми отримали двох сильних персонажів. Вочевидь, наш фільм не вийшов би таким, як він є, без Рапунцель, але так само не вийшов би і без Фліна. Двигун заводять обидва герої».
«Ми намагалися зробити Фліна Райдера найсексуальнішим з усіх героїв-хлопців, яких коли-небудь створювала студія Дісней, - говорить Говард. – Ми провели ретельне дослідження. Ми збирали жінок студії для кастингу сексуальних чоловіків, показували їм картинки популярних чоловіків, які брали з Інтернету, з книжок і навіть з жіночих гаманців».
«Але ніхто з чоловіків не підходив ідеально, - говорить Говард. – Як для чоловіка, для мене було досить складно витримувати ці зустрічі. Я йшов з них у жахливому настрої. Але ми все ж таки зібрали всю цю інформацію для створення неймовірно чарівного персонажа».
«Ми створили ідеального чоловіка», - говорить Грено.



МАГІЯ ВОЛОССЯ: СТВОРЕННЯ І АНІМАЦІЯ 70 ФУТІВ ВОЛОССЯ

Для фільму було дуже важливим знайти спосіб керувати волоссям Рапунцель, зробити так, щоб воно виглядало якомога реалістичнішим, органічним і було здатним втілити всі задумки режисерів і аніматорів.
У всьому, що стосується волосся, справжній експерт Глен Кін: «Якщо ви подивитесь на тих героїв, яких я створив, їхні проблеми завжди можна побачити у волоссі. Аріель завжди плаває у хмарі рудого волосся, це дає натяк на те, що вона хоче жити над, а не під водою. Волосся Чудовиська нагадує більше хутро. Він тварина і волосся покриває його усюди. Волосся Покахонтес завжди розвівається по вітру – це уособлює її жагу до свободи і силу духа. Тарзан за походженням аристократ, але носить волосся, якого ніколи не торкалась щітка. У випадку з Рапунцель її волосся говорить про те, що вона має надзвичайний чарівний потенціал».
Кін проінструктував аніматорів, як розташувати волосся і працював із технічною командою, симулюючи рухи волосся. «Я зробив купу малюнків і наголошував на різних деталях, котрі завжди треба мати на увазі. Ми мали створити красиве і «живе» волосся. Рапунцель повинна була мати змогу торкатися його і використовувати. Волосся є майже окремим героєм фільму. Вона може у ньому сховатись, а коли виходить з вежі, то може підкинути його догори».
Координатор анімації Клей Кейтіс говорить: «Жодна студія не створювала досі стільки волосся. Ви вже бачили генероване комп’ютером волосся, і більшість з того, що ви бачили, виконує пасивну роль. Герої не задіюють його у грі, не підкидають його, і не закручують навколо крісла. Таку роботу ми виконали вперше. Просто неймовірно, якого рівня технології були застосовані для фільма. Це технічне чудо!»
«Анімація волосся Рапунцель була складним завданням для технічної команди, - додає він. – Якщо вона нічого не робить з волосся, наприклад коли сидить або біжить, то тут все досить просто. А коли вона його збирає і кидає, тоді ситуація ускладнюється. Є кілька технічних рішень для цього, але найпростіше – щоб аніматор маніпулював волоссям своєю рукою, рухаючи довгою тубою».
Координатор по візуальним ефектам Стів Голдберг, координатор по комп’ютерній анімації Хесус Канал, технічний координатор Марк Хаммел і команда експертів по волоссю на чолі з Ксінміном Жао і Келлі Ворд шукали різноманітні способи, як оживити волосся Рапунцель. Вони створили нове програмне забезпечення (назвали його Dynamic Wires) і нову апаратуру, щоб втілити в життя задуми аніматорів і режисерів.
«Глен читав нам лекції і давав багато інструкцій, наголошуючи на тому, що волосся Рапунцель завжди повинно виглядати красиво і природно, - говорить Канал. – Він не хотів, щоб навіть протягом секунди волосся просто пасивно лежало в одній лінії. Воно мало привертати до себе увагу. Волосся повинно мати об’єм, чуттєві завитки, граціозні завороти і цілеспрямованість. Для кожного кадру ми повинні були укладати і стимулювати волосся відповідно до цих інструкцій. Технічна команда оперувала 147 різними трубками, які являли собою структуру волосся, яка потім перетворилася на 140 000 окремих прядок волосся».
Програмний інженер Ворд займався створенням обладнання для стимуляції волосся. Випускниця Університету Північної Каліфорнії, Ворд захистила свій диплом по темі волосся, останні 10 років вона працювала над комп’ютерною анімацією волосся. Вона вважається провідним спеціалістом кіноіндустрії у комп’ютерній анімації волосся.
«Першою складністю стало моделювання волосся такої довжини, - говорить Ворд. – Ми використовували програму Dynamic Wires, коли працювали над «Вольтом», але там волосся було коротке. Інша проблема – те, що волосся збиралося б все на землі і закручувалося б, коли Рапунцель починала рухатися. Наступний етап – робота з аніматорами і режисерами, щоб ми могли зрозуміти їхнє бачення того, як повинно виглядати волосся і як воно повинно поводитися».
Дослідження включало в себе перегляд рекламних роликів шампунів на YouTube і спостережень за моделлю з волоссям довжиною шість футів, щоб зрозуміти, як воно рухається, і вивчити його природу. Було проведено багато тестів, щоб допомогти технікам створити бездоганне волосся головної героїні. Ворд говорить: «Нашою роботою є зробити волосся привабливим. Ми зробили все, щоб воно виглядало дивовижним, об’ємним і сповненим життя».
Координатор ефектів Майкл Кашок і його команда надали завершальний дотик волоссю Рапунцель, зробивши його блискучим. Завданням було показати, що волосся випромінює магічну енергію. «Ми не хотіли використовувати просто чарівний пил або щось подібне, - говорить арт-директор Дейв Готц. – Натомість ми додали спіральні, закручені лінії, які проходили крізь волосся, надаючи йому неповторного блиску. Створювалось таке враження, ніби волосся підсвітлене зсередини».





ТЕХНІЧНІ ХИТРОЩІ У ЗАПЛУТАНІЙ ІСТОРІЇ
У додаток до використання вражаючих технологій, над фільмом працювала талановита команда техніків, яка втілила красу візуального бачення проекту режисерів і аніматорів.
Координатор візуальних ефектів Стів Голдберг вже 20 років працює на студії Disney, він був відповідальним за створення обстановки, на фоні якої відбувається дія. «Я прийшов у Disney з вірою в те, що якщо мистецтво і талант, який існує на студії, перевести у комп’ютерний формат, результат вийде унікальним і прекрасним, - говорить Стів. – Студія Disney завжди мала найкращих професіоналів в індустрії. «Заплутана історія» стала реалізацію всіх талантів студії, всього її потенціалу. Цей фільм є чимось особливим, чимось, чого не було раніше».

ВОДА
Одна із найбільш вражаючих сцен відбувається у старій шахті – коли Флін і Рапунцель тікають від своїх переслідувачів із таверни до печери. Відбувається прорив дамби, що випускає назовні величезний потік води. Команда, яка займалася візуальними ефектами, побувала на атракціоні на Грізлі Рівер, що в парку Діснейленду в Каліфорнії, щоб зрозуміти, як зробити величезні потоки води за допомогою комп’ютерної анімації.
«Ми ніколи не створювали воду в такій кількості, - говорить Кашок. – Ми використали 23 мільйони віртуальних галонів води, щоб зобразити катастрофу на дамбі».

СВІТЛО
Створення неба, осяяного сотнями тисяч ліхтариків, було ще одним складним завданням, натхнення для якого фільмотворці черпали від художника Джона Ріпа і власного досвіду Джона Лассетера.
Грено пояснює: «Ми билися головою об стіл, намагаючись придумати, що саме могло б стати причиною бажання Рапунцель покинути свою вежу. Ми говорили про феєрверки або щось, що вона могла побачити на відстані – і тоді Джон Ріпа подав ідею блукаючих ліхтариків».
«Він читав про такі церемонії, які відбуваються у Індонезії і на Крайньому Сході, де беруть рисовий папір, підпалюють під ним вогник, пускають у небо і спостерігають за його польотом, - додає Говард. – Коли ми розповіли Джону Лассетеру про це, він сказав, що сам таке бачив. Він разом з дружиною Ненсі якось був в Індонезії і бачив церемонію запуску ліхтариків. Він точно знав, про що ми говоримо і сказав: «Давайте це зробимо. Це буде неймовірне видовище!»».
Кашок згадує: «Ми переглянули відео з Таїланду і розрахували, як швидко можуть ліхтарики пересуватись, як багато їх зазвичай запускають і як ми можемо створити таку сцену за допомогою комп’ютерної анімації. Наші ліхтарики не літають самі по собі просто прямо вгору, вони танцюють один з одним, крутяться навколо інших ліхтариків і являють собою цілісну гармонію, яка символізує кохання».
Команда, яка займалася спецефектами, створила групу із 14 різнокольорових ліхтариків, які мали різну форму. Кожному дали 10 000 мікрокраплин світла, потім кожен ліхтарик «клонували».
Арт-директор Дейв Готц говорить: «Сцена з ліхтарями є кульмінацією любовної історії – спочатку фільм сприймається як романтична комедія, а потім переростає у роман. Також це і є метою Рапунцель, зрозуміти, що символізують ліхтарики. Ми прагнули, щоб ця сцена вийшла романтичною і дуже красивою».

НАТОВП
Перед запуском ліхтариків на головній площі Королівства збираються тисячі людей, щоб спостерігати за видовищем. Було створено 3000 цифрових людей, що є найбільшою масовкою, яку будь-коли створювали у диснеївських фільмах. Спочатку створили 40 окремих персонажів, вдягли і розмалювали їх по-різному, а потім розмножили.

Рейтинг фильма на нашем сайте: 5.0000

| Постер | Обсудить |
Назад




© «Кинопалац», 2000-2011 
 

Архив