Кинотеатр - Кинопалац
Смотрите Сегодня
Расписание Сеансов
Цены на Билеты
Заказ билетов онлайн
Схема Зала
Скоро на Экране
Контакты
Новости сайта
Фотогалерея
Сеть кинотеатров Кинопалац
Реклама в Кино
Наши партнеры
Поиск по Сайту

ПРОГНОЗ ПОГОДЫ






Продажа новостроек Конти. Объекты недвижимости. | Любые виды услуг и автоломбард москва по специальной цене. Качественно.

Копы на подхвате (The Other Guys)
 Производство: США

Режиссер: Адам МакКэй

Продюсер: Джошуа Черч, Уильям М. Коннор, Патрик Краули, ...

Сценарист: Адам МакКэй, Крис Хенчи

Жанр: боевик, комедия, ...

Категория:PG-13

Актеры: Дерек ДжетерСэмюэл Л. ДжексонДуэйн ДжонсонЛарнел СтовэллДжалил Джей ЛинчРой Т. АндерсонAndrew SecundaСара ЧейзДэвид ГидеонДжошуа Черч...

Длительность: 107 мин.

Дата выхода на экран: 2010-09-30


Аннотация:
Бывают копы, которые ежедневно рискуют, подставляясь под пули, а бывают и такие, которые едят пончики перед компьютером и наслаждаются покоем в штабе. Но когда крутые полисмены заняты, за дело принимаются те, что на подхвате. Берегитесь, мирные жители! Спокойно спать вам теперь не прийдётся, ведь на улицы вашего города, помимо преступников, вышла парочка амбициозных копов…


Трейлер + интересные факты:






КОПИ НА ПІДХВАТІ
Детективи нью-йоркського управління поліції Крістофер Денсон і ПіКей Хайсміт (Двейн Джонсон і Самуель Л. Джексон) – найкрутіші і найпопулярніші копи в Нью-Йорку. Вони не роблять собі татуювань – їх зображеннями інші люди прикрашають свої тіла. Через два столи від них сидять детективи Ален Гембл (Віл Фарелл) і Тері Хойц (Марк Волберг). Ці двоє постійно займають задні ряди на гуртових фотографіях, але не завжди поміщаються в кадр і частіше за все із заплющеними очима. Вони не герої – вони просто КОПИ НА ПІДХВАТІ.
Але в житті кожного поліцейського трапляється «його день». І саме в такий день Гембл і Хойц беруться за справу, яка на перший погляд здається цілком безпечною, справу, за яку не хочуть братися інші поліцейські. Між іншим, злочин може виявитись наймасштабнішим за всю історію поліції Нью-Йорка. Друзі розуміють, що не можна втрачати такий шанс. Але чи готові вони до такої справи – ось в чому питання!
Columbia Pictures представляє фільм виробництва Гарі Санчеса і студії Mosaic КОПИ НА ПІДХВАТІ. В головних ролях: Віл Фарелл, Марк Волберг, Ева Мендес, Майкл Кітон, Стів Куген, Рей Стівенсон, а також Самуель Л. Джексон і Двейн Джонсон. Режисер: Адам МакКей. Продюсери: Віл Фарелл, Адам МакКей, Джилі Мілер і Патрік Кроулі. Автори сценарію: Адам МакКей і Кріс Хенчі. Виконавчі продюсери: Девід Хаусхолтер, Кріс Хенчі і Кевін Месик. Оператор: Олівер Вуд. Художник-постановник: Клейтон Хартлі. Монтажер: Брент Вайт. Костюмер: Керол Ремзі. Композитор: Джон Брайон.
Фільм в прокаті з 30 вересня 2010 року.
ПРО ФІЛЬМ
Не кожен коп має шанс стати героєм. Поліцейську форму носять різні люди. Серед них – суперзірки, медалісти, «гарячі голови», почесні ветерани і… копи на підхваті. Такі хлопці, як детективи Ален Гембл і Тері Хойц.
«Гембл і Хойц явно не втілюють класичних героїв, яких ми звикли бачити в фільмах про двох напарників-поліцейських, - говорить Віл Фарелл. – Гембл – судовий бухгалтер, «штабний щур». Цей хлопець ніколи не вибирається з контори і з головою занурений у паперову роботу. Хойц більш підготовлений до роботи на вулиці. Йому не терпиться вирватися з офісного приміщення і показати себе у справі для справжніх чоловіків».
«Мій герой одержимий тим, що він вважає справжніми злочинами: наркоторгівля, рекет, вбивства, - розповідає Волберг. – Персонаж Віла може вважати себе асом у паперовій писанині. Йому також знайдеться робота – злочинів «білих комірців» ніхто не скасовував. Але мого героя приліпили до нього через якусь страшну помилку».
Марк Волберг – номінований на премію Оскар актор, популярний своїми ролями крутих хлопців в бойовиках. І тут він раптом грає в комедії разом з Вілом Фареллом? Тим не менш, ці ролі були бажаними для обох акторів. «Я вже давно хотів знятись в комедії, - говорить Волберг. – Просто хотів бути впевненим, що попаду в хороші руки. Я і раніше знімався у фільмах з комедійним підтекстом. Але коли отримав роль у повноцінній комедії, хотів бути впевненим, що справлюсь. З ким же ще працювати, як не із знаними гумористами кінематографу Вілом і Адамом? Вони якось запросили мене на обід і заявили, що збираються зробити такий фільм. Я відреагував, не замислюючись: ви жартуєте? Я вже в сідлі, чого б це не було варто!»
«Ми з Адамом МакКеєм – великі фанати Марка, - додає Фарелл. – Ми ніколи не мали сумніву в тому, що він зможе зіграти чудового комедійного героя. Частково такого, як у нього вийшло у фільмі ВІДСТУПНИКИ. Нам залишилось тільки зняти рамки обмеження по гумору і дозволити Марку грати так, щоб глядач надірвав живіт від сміху».
«Коли Адам надіслав мені електронною поштою опис фільму про копів, було близько двох годин ночі, - згадує автор сценарію Кріс Хенчі. – Віл повинен був грати штабного поліціянта, який шукає шанс, щоб вирватись із замкненого кола паперової рутини. Ми почали придумувати різні варіанти розвитку сюжету і історія потекла сама собою».
«Адам і Кріс узялися до роботи над сценарієм, а через кілька місяців принесли мені плоди своєї роботи, - говорить Волберг. – Я не міг повірити власним очам. Сценарій вийшов чудовий. І вони добре прописали мою роль, коли у мого героя за сюжетом з’їжджає дах».
Яким би дивним це не здавалось, але герой Віла виступає в образі нового типу поліцейського і, можливо, майбутнього всіх органів правопорядку. «Нам подобалось спостерігати за Вілом в ролі поліцейського, який прикований до комп’ютера і обожнює паперову роботу, - говорить Хенчі. – Він розкриває справи, на піднімаючись із власного місця – йому вистачає доступу до інтернету. Саме так і захоплюють всіх найбільших злодіїв. Їх на вистежують на вулиці, їх «ведуть» по паперовому сліду».
«Ален Гембл – хлопець, який любить… ні, «тащиться» від своєї паперової роботи, - розповідає про свого героя Фарелл. – Для нього поліцейська робота заклечається в клацанні по клавішам та вивченні протоколів. Він дуже відповідальний і намагається не розкривати усіх свої карти завчасно. Він першим приходить в офіс і залишається на робочому місці до останньої хвилини».
Комедійний потенціал фільму був підсилений Тері Хойтом, котрого грає Марк Волберг. Герой вважає, що вдача відвернулась від нього, і саме тому від відстає від своїх колег. Тері відчайдушно прагне змінити ситуацію. «Це – класичний образ міського поліцейського, - говорить Волберг про свого персонажа. – Йому здається, що він відмінно вивчив життя вулиць. Йому не терпиться кинутися у бій – проломити пару голів, постріляти з табельної зброї, надрати кілька задів. Хойц йде до наміченої цілі, не зважаючи на перепони, які стають у нього на шляху. Такі відносини у наших героїв – один хочу все життя просидіти перед монітором, а інший рветься на передову».
Фарелл стверджує, що попередні амплуа Волберга дозволили творцям фільму використати в комедії всі навички актора: «Іноді комедійна ситуація народжувалась просто в діалозі, іноді – вона динамічна і схиблена. Ми з Адамом завжди вважали, що найсмішніші ситуації виникають в реальному житті. Нічого не варто придумувати спеціально – чим подібніше до правди, тим смішніше. Насправді, цей фільм стане найреалістичнішим з тих, що ми зняли».
Волберг говорить, що працювати з Фареллом і при цьому утримувати себе в професійних рамках було одночасно і складно, і приємно. «Складніше за все для мене було просто дивитися Вілу прямо в вічі, - говорить Марк. – Він настільки смішний, що пару разів я сам не міг втримати сміх. Потім я знайшов вихід – дивитися або лівіше від очей, або правіше. Створювалось відчуття, що я дивлюсь прямо на нього і адекватно реагую на його вчинки. А між іншим я тільки й думав про те, як би не розсміятися».
«З Адамом було дуже весело зніматися, особливо враховуючи образ крутого хлопця, який він заробив попередніми ролями, - говорить Фарелл. – Насправді він дружелюбний хлопець, дуже добрий і до смерті хотів зніматися в комедії типу нашої. Гальма у нього були відключені».
«Марк – не просто видатний актор», – вважає МакКей. – Він не тільки добрий сім’янин, але й людина, яка може будь-кому надрати зад. Фокус в тому, що за своєю природою Марк дуже добрий і м’який. І він не хочу нікому «надирати зад». Було цікаво спостерігати за тим, як Марк працював з Вілом. Адже останній відомий своїм нестримним характером, темпераментом і харизмою».
РОБОТА С АДАМОМ МАККЕЄМ
Лише кількома роботами Адам МакКей зумів заявити про себе як про одного з найбільш самобутніх комедійних режисерів сучасності. Свій неповторний стиль МакКей продемонстрував у фільмах ТЕЛЕВЕДУЧИЙ, РІКІ БОББІ: КОРОЛЬ ДОРОГИ, ЗВЕДЕНІ БРАТИ. Ці картини не тільки принесли йому популярність у глядацької аудиторії, а й викликали підвищений інтерес акторів до режисера.
Актори люблять працювати з МакКеєм, він дозволяє «розім’яти творчі м’язи» - в цьому і є унікальний стиль роботи режисера. За словами Волберга, МакКей підтримував позитивну атмосферу на знімальному майданчику – ніхто не боявся проколів і не було чогось неможливого. «Це просто фантастика, - говорить актор. – Я все чекав, що мені хтось скаже «так, досить псувати плівку», але цього не відбувалось. Режисер дозволяв нам все, що ми хотіли спробувати. В роботі Адам не схожий ні на кого».
Інші актори також не могли не оцінити незвичайного підходу творців фільму. «Мене можна назвати фанаткою творчості МакКея і Фарелла, - говорить Ева Мендес, яка грала Шейлу, жінку героя Віла Фарелла. – Кілька років тому AFI спитали мене про те, який фільм можна назвати найкращим. Я могла вибрати ВИКРАДАЧІ ВЕЛОСИПЕДІВ, але обрала ТЕЛЕВЕДУЧОГО. І знаєте, я не збираюсь змінювати цю думку».
МакКея і Фарелла пов’язують довгі партнерські стосунки. Вони зустрілись у 1995 році за кулісами шоу Saturday Night Live, саме тоді вони вирішили створити творчий союз. МакКей виступив співавтором сценарію трьох фільмів Фарелла і режисером чотирьох картин, а в одному з фільмів він виступив виконавчим продюсером. «Він – один з найталановитіших режисерів з тих, з якими мені довелося працювати, - говорить Фарелл. – Цікаво знаходитись на одному знімальному майданчику з акторами, які раніше не працювати з Адамом, і спостерігати за їхньою реакцією на те, як він створює дивовижну атмосферу, в якій всі почувають себе комфортно».
МакКей говорить, що він усіма силами намагався підтримувати прагнення акторів до експериментів. При цьому необхідно слідкувати, щоб творчий пошук увесь час мав сенс в рамках сценарію. «Вочевидь, ми не рідко поводимо себе абсурдно і по-дурному, - говорить МакКей. – Комедія КОПИ НА ПІДХВАТІ така ж смішна, як і усі фільми, які ми зняли раніше. Але крім того, вона більш динамічна. Ми експериментували з різними елементами екшену, які не використовували у попередніх роботах. Думаю, у нас вийшли фантастичні трюки».

ПРО АКТОРІВ ДРУГОГО ПЛАНУ
Гембл і Хойц ідеалізують своїх колег по цеху, детективів Денсона і Хайсміта. Ці персонажі являли собою класичне кліше крутих відважних поліцейських, які ходять на побачення з гарними жінками, з’являються на червоних доріжках світських заходів і регулярно влаштовують шоу на вулицях міста. Капітан Мо (Майкл Кітон) вважає, що у хлопців повністю відсутнє почуття міри – адже їхні виходи коштують місту мільярди доларів збитку. «Денсон і Хайсміт могли б стати найкращими копами в історії, гордістю поліції Нью-Йорка, - пояснює Хенчі. – Але для цього довелось би заплющити очі на мільйони, якщо не мільярди доларів, які місто витрачає на те, аби нейтралізувати наслідки їхніх дій».
Детективів Денсона і Хайсміта грають Двейн Джонсон і Самуель Л. Джексон відповідно. «Вони – кращі з кращих, - говорить Джонсон. – А все решта неважливе».
Джексона привабила ідея зіграти пародійного героя, а від шансу попрацювати з Фареллом і Волбергом він взагалі не міг відмовитись. Увійшовши в образ, Джексон говорить: «Мені пощастило працювати з дилдою, афроамериканцем і тим коротуном зі злим виразом обличчя».
«Коли на майданчику працюють Сем і Двейн, видовищність динамічним епізодам забезпечена, - вважає МакКей. – Крім того, ідеальною виявилась сюжетна тема – невдахи займають місце суперполіцейських».
Роль Шейли, жінки героя Віла Фарелла, дісталась Еві Мендес. «Більшість глядачів навіть не здогадуються про те, що я піду на все заради комедійної ролі, - говорить Мендес. – Я відразу дала зрозуміти Адаму, Вілу і Крісу, що згодна на роль і не боюся виглядати смішною, страшною або дурною. Це дозволило їм суттєво розвити лінію моєї героїні. Вийшло просто чудово».
«Шейлу можна назвати ідеальною у всіх відношеннях жінкою для герою Віла, - продовжує актриса. – Вона працює хірургом і день проводить у операційній. Потім вона здійснює рейд по магазином нижньої білизни, ходить на курси ораторського мистецтва і встигає вчасно приготувати повноцінний обід до повернення чоловіка з роботи. Вона намагається догодити йому у всьому, тому що бачить, наскільки це незвичайна людина».
«Ніхто не може повірити в те, що у такого хлопця, як Ален, така гарна жінка, як героїня Еви Мендес, - говорить Фарелл. – У Тері це ніяк не вкладається в голові, і ця ідея мусується протягом всього фільму. Усі привабливі жінки не пропускають можливості підморгнути Алену, і це зводить Тері з розуму. Ален не бачить в ситуації нічого незвичайного – цей парадокс дуже цікаво грати».
Коли Двейн і Джонсон йдуть з авансцени, в районі починає відчуватися нестача влади. Хойц і Гембл впевнені в тому, що настав їхній час. Єдиною перепоною на їхньому шляху стають детективи Мартін і Фосс, який грають Роб Ріггл та Деймон Вайянс молодший.
«Мартін – талановитий інтелектуал із м’язами атлета, - говорить Ріггл про свого героя. – Якщо б він захотів, запросто міг би стати моделлю, але він не захотів. Він віддав перевагу роботі в органах правопорядку і збирається вижати з цієї роботи все. Він прагне дістатися верхівки».
«Мій герой зі своїм партнером Ріком Фоссомзбирається йти до кінця, - говорить актор. – Так виходить, що детективи Тері Хойц і Ален Гембл виступають конкуруючим дуетом. Вони далеко не найкращі представники дільниці. Скоріше навпаки – баласт. Тим не менш вони працюють в цьому ж районі і з ними доводиться конкурувати».
«Більшу частину часу Фосс і Мартін присвячують саботажу операції Тері і Алена, - говорить Вайянс. – Це робить їхній шлях до слави ще більш безхмарним».
Майкл Кітон грає капітана Мо, який керує поліцейською дільницею. Він багато бачив у своєму житті, але, не зважаючи на багатий досвід, він ледь зводить кінці з кінцями. «Він – один з тих хлопців, які просто хочуть дочекатися кінця зміни і перегорнути черговий листок календаря, - говорить Хепчі. – З появою Мо у фільмі з’являється тема буденності. Я сам ріс у сім’ї поліцейських і дещо знаю про пенсії, про роботу на одному місці протягом 20 років, про те, як піднімати двох дітей на ноги. Може саме тому наш герой відпрацьовує в компанії играет капитана Мо, который заправляет полицейским участком. Он многое повидал, но, несмотря на богатейший Bed, Bath and Beyond по продажу кухонного приладдя. Він достатньо крутий для того, щоб по закінченні робочого дня в поліцейській дільниці іти працювати в магазин».
«Я вирішив, що мій герой знайшов друге місце роботи не тому, що йому не вистачає грошей, - говорить Кітон. – Просто йому це подобається. Він почуває себе в магазині набагато комфортніше, ніж в поліцейській дільниці».
Кітон обожнює зніматися і розповідає про свою роботу з ентузіазмом. «Я прокидаюсь, читаю Times, п’ю ранкову каву і вирушаю на зйомки, - говорить актор про свій робочий день. – На майданчику часто трапляються різні комічні ситуації, і в цілому я дуже весело проводжу час. Сміюсь навіть коли повертаюсь в готель – згадую все, що відбулося за день. Мене чекає м’яка постіль в комфортабельному готелі, а коли прокидаюсь – все починається знову. Ну хіба це не найкраща робота?»
«Майкл Кітон подобався мені ще з тих пір, коли він виступав у розмовному жанрі, - говорить МакКей. – Потім були БІТТЛДЖУС і НІЧНА ЗМІНА – фільми, які я можу переглядати по багато разів. Як тільки він з’явився на майданчику, я подумав: «Ух ти, він не розтратив свого шарму». Для мене однією з найвидатніших подій під час зйомок була робота з Майклом Кітоном».
Стіву Кугану дісталась роль Девіда Ершсона, банкіра, котрий попався на фінансовій афері. «Мій герой схожий на британського Берні Мадоффа, - говорить Стів Куган. – Він працює брокером на біржі і прибирає до рук мільйони доларів, які йому довірили інші люди. Це новий образ кіно злодія – злодій-фінансист».
Куган вважає, що чудово вписався в концепцію максимально реалістичного комедійного бойовика, задуманого МакКеєм і Фареллом. «Я грав свого героя м’яким і ввічливим, але так, щоб викликати сміх кожною його дією, - говорить Куган. – Я спеціально заїкався і час від часу плутав слова, щоб здаватися ще більш смішним. Я намагався знайти гумор у всьому. Віл мені багато в цьому допоміг, ми часто сміялися разом».
Рею Стівенсону дісталася роль Веслі – колишнього австралійського спецназівця, який виступає головним антагоністом Гембла і Хаййца. «Мій герой, Роджер Веслі – австралієць, тому я вирішив зіграти його сухим, як пустеля, - говорить актор. – Це моя перша повноцінна комедія. Але я вирішив довіритися професіоналам цього жанру – Адаму, Вілу, Марку і Стіву Кугану, який широко відомий в Британії. Дивовижно, але чим більш природно я грав героя, тим це більше їм подобалося».

ПРО ВИРОБНИЦТВО І ТРЮКИ
Більша частина фільму знімалась в Нью-Йорку. «Нам пощастило працювати саме в цьому місті, - говорить Фарелл. – Ми змогли продемонструвати немало По большей части фильм снимался в Нью-Йорке. «Нам повезло работать именно в этом городе», – говорит Феррелл. «Мы смогли продемонстрировать немало культурних пам’яток – від Вол Стріт до Рокфелер-центру. В кадр потрапили майже всі образи, які запам’ятовуються і асоціюються із Великим Яблуком. На передньому плані – перегони і перестрілки, над якими працювала друга знімальна група».
«Для нас було очевидним те, що Адам був зацікавлений у зйомках саме краєвидів міста, - говорить продюсер Патрік Кроулі, який займався пошуком локацій для майбутніх зйомок. – Цим же принципом керувався і художник-постановник Клейтон Хартлі. Наприклад, офіс Ешрсона ми побудували на Рокфеллер Плаза. За основу ми взяли будівлю Time Warner, в якій знаходився джаз-клуб. Фасад прикрашали гігантські вікна – 9х12 метрів. Кращого екстер’єру і придумати важко».
Інші локації Нью-Йорка також ідеально вписались в сюжет. «Ми відтворили інтер’єр дорогого ювелірного бутіку, а потім у сцені пограбування рознесли його в пух і прах, - згадує продюсер. – Сцену високошвидкісної погоні ми знімали на зустрічній полосі Парк Авеню. Майданчиком для зйомок баскетбольної гри став стадіон Нікс». Серед інших локацій можна відзначити Вол Стріт, Сіті Хол парк, готель «Плаза готель», магазин «Bed, Bath and Beyond», а також популярну палатку хот-догів Натана на Коні-Айленді.
До того моменту, коли справа дійшла до зйомок динамічних сцен, у МакКея вже було уявлення того, що він хоче бачити в кадрі. «Ми випробували цей прийом на зйомках фільму РІКІ БОБІ: КОРОЛЬ ДОРОГИ – екшн-сцена не повинна виходити за рамки пристойності, - режисер розкриває свій професійний секрет. – Сцена може не викликати у глядачів приступів сміху. Але в цьому випадку вона повинна бути видовищною, динамічною, цікавою або інтригуючою. Ми намагалися зняти динамічні сцени так, як їх не знімав ніхто до нас».
Для втілення плану у склад знімальної групи увели Патріка Кроулі, який в минулому працював над франшизою про Борна. За словами продюсера кінематографісти ставили мету – досягти максимальної реалістичності не тільки в комедійних сценах, а й в більш динамічних екшн-сценах. «Адам наголошував на тому, що напружені екшн-епізоди повинні бути максимально реалістичними, - розповідає Кроулі. – Він не втомлювався повторювати: «Я хочу, щоб ви самі вірили в те, що відбувається з вашими героями». Для такого жанру як комедія, це цілком нормально. В бойовиках подібна практика часто кінчається карикатурними результатами. Але тільки не в тих випадках, коли працює Марк Волберг».
«Мене самого на початку це дещо напружувало, - жартує Волберг. – Я підписався на зйомки в комедії. А тут раптом з’ясовується, що доведеться стрибати крізь скляні вікна. На щастя я люблю зніматися в подібних сценах. До того ж екшн виводить фільм на абсолютно новий рівень».
Кроулі стверджує, що був абсолютно впевнений в тому, що фільм матиме успіх на великому екрані. «Олівер Вуд вже не раз працював з МакКеєм, - відзначає продюсер. – Вони разом знімали фільми ЗВЕДЕНІ БРАТИ і РІКІ БОБІ: КОРОЛЬ ДОРОГИ. Крім того, Олівер працював оператором на зйомках всіх трьох фільмів про Борна. Поставивши такого оператора за камеру, Адам міг бути певний в тому, що здійснить заплановане».
Видовищні сцени ставив координатор трюків Бред Мартін. «Ми намагалися уникати зубодробильних рішень поставлених завдань, - говорить Мартін. – Планували трюк, репетирували, а потім знімали настільки реалістично, наскільки дозволяли наше обладнання і досвід».
В одній зі сцен Мартін запропонував задіяти професійних паркурщиків. «Паркур – гімнастичне мистецтво, - пояснює каскадер. – Спортсмени відштовхуються від машин і будівель, щоб перетинати різні перепони і здійснювати неймовірні стрибки. Поганці, які володіють такою технікою, здаються ще більш загрозливими і небезпечними».
В іншій сцені Денсон і Хайсміт таранять автобус. Їхня машина застрягає в салоні і вони продовжують погоню по жвавим вулицям Манхетена в авто, яке зав’язло в автобусі. Наприкінці сцени машина вилітає з автобуса, наче камінь з пращі. Трюк був виконаний в основному за допомогою фізичних ефектів. «Нам довелося репетирувати сцену кілька разів, - згадує Мартін. – Головна проблема була в трампліні – яким повинен був бути кут трампліну? Яка повинна бути швидкість авто? З якої відстані починати стрибок, щоб Шавроле продірявив автобус?, - пояснює техніку трюкового мистецтва Мартін. – В другій частині сцени за кермо автобусу сів Рік Шиман, який дублював Хайсміта. Автобус дуже складно скерувати в занос, але Ріку, одному з кращих каскадерів-водіїв, це вдалося. Він спрямував машину в занос на 90 градусів; все інше було справою команди спеціальних ефектів».
«Для сцени пограбування в ювелірному магазині команда по спец ефектах підготувала таран, - продовжує Мартін. – Важкий, більше 300 кілограмів. По ідеї він повинен був пробити будівлю наскрізь і протаранити мікроавтобус. Машину ми поставили на гігантський важіль. Коли водій доїжджав до певної відмітки, ми могли натисненням кнопки перевернути мікроавтобус. Це одна з моїх улюблених сцен у фільмі. Чудовий вийшов трюк».
При підготовці до ролі Фарелл деякий час провів у поліцейській дільниці, спостерігаючи за повсякденним життям копів. «Мені самому необхідно було провести невеличке дослідження, побувати на стрільбищі, - говорить актор. – Я побував у кількох поліцейських дільницях і поспостерігав за людьми, які там працюють, щоб зрозуміти образ їхнього мислення. Насправді, нічого особливого в їхній роботі немає, ситуації із гучних газетних заголовків трапляються не часто. В основному – банальна рутинна робота. Хоча мій герой вважає, що ця робота така ж важлива, як погоні і перестрілки».
«Це була найвеселіша робота в кіно на моїй пам’яті, - говорить Кроулі про співпрацю з МакКеєм і Фареллом. – Адам демонстрував на майданчику нелюдську щедрість і відкритість. Не відчувалося жодної напруги. Він має дивовижне вміння організовувати всіх так, щоб вони втілювали те, що він замислив. Отриманий результат завжди викликав посмішки на обличчях».



| Постер | Обсудить |
Назад




© «Кинопалац», 2000-2011 
 

Архив