Кинотеатр - Кинопалац
Смотрите Сегодня
Расписание Сеансов
Цены на Билеты
Заказ билетов онлайн
Схема Зала
Скоро на Экране
Контакты
Новости сайта
Фотогалерея
Сеть кинотеатров Кинопалац
Реклама в Кино
Наши партнеры
Поиск по Сайту

ПРОГНОЗ ПОГОДЫ






Плиточный клей стандарт, плиточные клеи купи клей плиточный и плиточные клеи.

Каратэ-кид (The Karate Kid)
 Производство: США, Китай

Режиссер: Харольд Цварт

Продюсер: Сьюзэн Экинс, Хань Саньпин, Джеймс Ласситер

Сценарист: Кристофер Мерфей, Роберт Марк Кэмен

Жанр: боевик, драма, семейный, спорт

Официальный сайт: http://karatekid.com.ua

Актеры: Джейден СмитДжеки ЧанТараджи П. ХенсонХань Вэнь ВэньЮ Рон Гуан

Длительность: 140 мин.

Дата выхода на экран: 2010-08-12


Аннотация:
Двенадцатилетний Дре Паркер вместе с матерью-одиночкой переезжает из Детройта в незнакомый Пекин, не зная языка и местных традиций. Здесь он встречает китайскую девочку Мей Ин. Однако кроме её отца, не одобряющего их дружбу из-за культурных предрассудков, на его пути встаёт банда хулиганов во главе с Ченом, владеющим искусством кунг-фу. Единственный способ победить его — встретиться с врагом на близящемся грандиозном турнире боевых искусств. В этом мальчику решает помочь знаток боевых искусств мистер Хан


Трейлер + интересные факты:


КАРАТЕ КІД

Головний герой фільму «Карате кід» студії Columbia Pictures − 12-річний Дре Паркер (Джейден Сміт). Він міг претендувати на звання найпопулярнішого хлопця в Детройті, але робота його матері (Тараджі П. Хенсон) змушує їх обох вирушати до Китаю. Дре не може знайти нових друзів, але йому пощастило потоваришувати з дівчинкою, яка навчається в його класі, Мей Ін. Але культурна різниця робить їхню дружбу неможливою. Більше того, хлопчику не щастить нажити собі ворога в особі найзавзятішого шкільного хулігана Чена. Дре тільки трохи володіє карате, яке вивчав на батьківщині, тому у Китаї, країні кун-фу, Чену нічого не варто покласти Дре долілиць. Хлопчик відчуває себе безкінечно самотнім в чужій країні і не знаходить розуміння ні у кого, окрім прибиральника містера Хана (Джекі Чан), який, за сумісництвом зі своїми прямими обов’язками, чудово володіє мистецтвом кун-фу. Дружба містера Хана і Дре чимдалі стає все міцніше: вони починаються тренуватися разом, щоб підготувати хлопчика до змагання з Ченом на чемпіонаті з кун-фу. «Кун-фу – це не мистецтво нанесення і відбивання ударів, - говорить містер Хан. – Це майстерність впевненості і спокою». Дре розуміє, що фінальний бій з хуліганами буде битвою не на життя, а на смерть.
Columbia Pictures представляє фільм «Карате кід» студій Overbrook Entertainment і Jerry Weintraub Production спільно з China Film Group Corporation. В головних ролях: Джейден Сміт, Джекі Чан, Тараджі П. Хенсон. Режисер: Харальд Цварт. Продюсери: Джері Вейнтрауб, Віл Сміт, Джада Пінкет Сміт, Джеймс Ласітер і Кен Стовіц. Сценарист: Крістофер Мерфі. Автор ідеї: Роберт Марк Кемен. Виконавчі продюсери: Дені Вульф, Сьюзан Екінс і Хань Сань Пінг. Оператор: Роджер Пратт, BSC. Художник-постановник: Франсуа Сегун. Монтажер: Джоел Негрон. Костюмер: Хань Фенг. Сопродюсер: Солон Со. Композитор: Джеймс Хорнер. Супервайзер по музиці: Пілар МакКарі.

ПРО ФІЛЬМ
«Дре Паркер – крутий американський підліток, який був змушений переїхати до Китаю і пристосовуватись до тамтешнього життя, - розповідає Джейден Сміт. – Йому важко, він відчуває себе чужим в цій країні. Не по своїй волі він свариться з місцевими хуліганами. В нього немає друзів, і йому немає до кого звернутися по допомогу. Саме в цей момент він зустрічає прибиральника містера Хана, майстра з кун-фу. Містер Хан починає навчати мого героя бойовому мистецтву і вони стають хорошими друзями». Раніше Джейден знімався разом зі своїм батьком, Вілом Смітом, у фільмі «В погоні за щастям». Тепер хлопець вже достатньо дорослий, щоб зіграти головну роль - у фільм «Карате кід».
Фільм має досить велику передісторію. Багато хто з нас може пам’ятати однойменний фільм з Ральфом Мачіо і Коріюкі «Пет» Моріта в головних ролях. Останній грав досвідченого сенсея містера Міягі. За цю роль актор був номінований на премію Оскар і став легендою кінематографу.
Продюсер Джері Вейнтрауб працював і над першою версією фільму. Він вважає, що ця тема невичерпна, адже такі універсальні сюжети безсмертні. «По великому рахунку це історія про батька й сина, - говорить продюсер. – Карате, як такого, у фільмі майже немає. А безкінечність теми полягає в тому, що шукає хлопець – батька і вчителя».
Адаптована під сучасність інтерпретація класичного сюжету стала можлива завдяки продюсерам Джеймсу Ласітеру, Кену Стовіцу, Вілу Сміту і Джаді Пінкет Сміт, а також режисеру Харальду Цварту. «Тинейджери, які колись зробили оригінального «Карате кіда», зараз подорослішали і вже самі мають дітей, - говорить Ласітер. – Ми хотіли нагадати їм про фільм, який вони так люблять. Сподіваюсь, люблять так само, як і ми. Окрім того, ми хотіли зняти кіно, яке б могло сподобатись і сучасній молоді».
Новий фільм аж ніяк не можна назвати рімейком, оскільки він додає багато чого нового. «Існує ключовий аспект, рахуватися з яким повинні всі, хто береться за такий матеріал, - стверджує Цварт. – Ми повинні були враховувати не тільки першоджерело, а й знайти способи перенести історію в реальність 2010 року».
Найскладнішою задачею був пошук актора на роль наставника. Творцям фільму треба було знайти справжню зірку. Нею став Джекі Чан. «Дійсно, хто б ще міг справитися з цією роллю, - запитує сам себе Стовіц. – Джекі – єдиний із акторської братії, хто пройшов кваліфікацію».
Чан глибоко перейнявся історією, оскільки десь порівнював себе із молодим американським героєм. «Хто-хто, а я так точно знаю, як відчуває себе риба, яку викинув на берег приплив, - розповідає актор. – Близько 30 років тому я сам вперше приїхав в Америку. Тому знаю, коли опиняєшся в культурно чужому для тебе оточенні, то мимоволі відчуваєш страх».
Як тільки Джекі Чан дав згоду на участь у фільмі, знімальна група переїхала з Детройта в Пекін. Там майже всі американці відчували себе рибами, викинутими на берег. Помінялась локація – помінявся і загальний настрій фільму, включаючи стилістику поєдинків. «Ми потрапили в іншу країну, і мені довелося вивчати кун-фу», − згадує Джейден Сміт.
«Фільм називається «Карате кід» тому що на початку Дре наївно думає, що він зможе всіх побороти, тому що знає кілька прийомів з карате, - розповідає Стовіц. – Але в Китаї навіть діти є майстрами з кун-фу. Тому навіть для Джейдена питання вивчення нового виду східного єдиноборства стає майже не питанням виживання».

Роль зобов’язувала Сміта знати основи кун-фу. Він навчався у найкращих майстрів. Його вчителем на знімальному майданчику став Ву Ган – координатор трюків з команди каскадерів Джекі Чана. Як відомо, Чан виконує більшість трюків самостійно, без дублерів. В 1983 році актор зібрав групу каскадерів, щоб відшліфовувати бойову кінематографічну хореографію.
«Джейден припав мені до душі з нашої першої зустрічі, - говорить Ву. – Але перше враження іноді буває оманливим. Я не був до кінця впевнений, що він впорається з поставленим завданням. І я дуже радий тому, що мої побоювання виявилися марними: хлопець надзвичайно талановитий. Він багато працював, і це було нелегко. Мені сподобалося тренувати Джейдена».
Окрім занять із майстром Ву, Сміт вчився кун-фу і дещо іншим методом. «Я бачив багато фільмів з Джекі Чаном і навіть намагався копіювати деякі його рухи», - сміється Джейден. Дійсно, в одній зі сцен містер Хан і Дре влаштовують спаринг на палях. Сцена дуже схожа на аналогічну з бойовика, в якому Чан зіграв одну із своїх ранніх ролей.
Відносини між Смітом і Чаном дуже нагадували стосунки їхніх героїв. «Він неймовірний, - розповідає Сміт. – Постійно навчав мене різним прийомам. Як правильно робити розтяжку, не вилазити за межі кадру, як залишатися в фокусі. Він завжди був поруч».
Харальд Цварт стверджує, що молода зірка потрясла кінематографістів своєю грою. «Джейден чарівний і неймовірно харизматичний, - вважає режисер. – І крім того, він фантастичний актор. Він дуже серйозно сприймав свою роль. Це стосується не тільки кун-фу (над яким він багато працював). У нього вийшло передати емоційну складову, перетворюючи хлопчика на чоловіка».
«Джекі – просто мрія для режисера», − говорить Цварт. «Він ніколи не зупиняється і обожнює все, що пов’язано з кіно. Джекі допомагав нам на знімальному майданчику. Часто статист через мовний бар’єр не розумів того, що треба зробити. Джекі підходив до цього актора і ввічливо перекладав йому мої директиви. Джекі – потрясаючий і як актор, і як людина».
Сюжет розповідає не тільки історію майстра і учня. Є інша сюжетна лінія про формування відносин між одиноким бездітним чоловіком і хлопчиком, який росте без батька. «Спочатку містер Хан думав, що просто допомагає хлопцю відбитися від хуліганів, - розповідає Чан. – Але наприкінці він розуміє, що з появою Дре його життя теж багато в чому змінилося».
«Дре – звичайний хлопчина, готовий вдарити у відповідь через почуття помсти, - говорить Чан. – Але принципи кун-фу не базуються на побитті інших. Скоріше за все ти повинен допомагати іншим».
«Я ніколи не бачив таку талановиту дитину, як Джейден, - говорить Чан про свого партнера. – Він буквально схоплював все на льоту. Я тільки-но встиг йому щось показати – і от він уже це повторює. Неймовірно талановитий хлопчик».
Цварт згадує один зворушливий момент, який мав місце на знімальному майданчику. «Я побачив, як Джекі і Джейден проводили час, очікуючи, поки ми підготуємо чергову сцену, - розповідає режисер. – Вони сиділи на березі і кидали камінці у воду. Я тоді подумав, що якщо б мені було 11 років і мені б випав шанс отак запросто посидіти з Джекі Чаном, я б напевне, просто помер від щастя».

Роль Шері, матері Дре, грає Тараджі П. Хенсон, номінована на «Оскар»® за роль у фільмі «Загадкова справа Бенджаміна Бартона». За словами актриси, вона зголосилась на цю роль, тому що вона нагадувала їй про відносини з власним сином. «Ми з сином – не розлий вода, - розповідає Хенсон. – Він теж росте без батька, і я несвідомо провела аналогію між сценарієм і своїм життям. У моєї героїні Шері виявів материнства куди більше, ніж у всіх моїх попередніх героїнь разом взятих. Вам треба бачити, як Дре спілкується зі своєю матір’ю. Моя героїня – сильна жінка і знаходить в собі сили, щоб підтримати хлопця».
Хенсон була уражена тим, наскільки тепло Сміти сприйняли те, що вона налагоджувала «сімейні» стосунки з їхнім сином. «У нас було близько трьох тижнів для репетицій перед від’їздом до Китаю, - говорить Хенсон. – І Віл, і Джада створили всі умови, щоб ми з Джейденом змогли увійти в образи».

«КАРАТЕ КІД» ВЧИТЬ КУН-ФУ
Коли рішення про зйомки в Китаї було прийнято остаточно, постало питання про зміну бойового мистецтва, якому доведеться навчатися Дре. Це мав бути китайський вид єдиноборств. Батьківщина ж карате – острів Окінава, Японія.
Одним словом, карате кіду довелося вивчити кун-фу. В одній зі сцен хуліган Чен називає Дре карате-пацаном за те, що той намагається продемонструвати навички карате в країні, якою править кун-фу. Щоб вижити, Дре довелося вчитися кун-фу.
У слова кун-фу є кілька значень, але жодне з них напряму не пов’язано з бойовими мистецтвами. Літературний переклад поняття може бути в словах «робота», «навичка» або «час і старання». Можна сказати, що у автора сценарію було добре літературне кун-фу… Так само термін «кун-фу» можна вживати у відношенні бойових мистецтв. За межами Китаю «кун-фу» стало більш загальним поняттям, яке уособлює китайські єдиноборства і комплекс вправ.
В фільмі «Карате кід» Дре вивчає стиль ушу – вид активного спортивного кун-фу, що практикується в Китаї. Тренером був Ву Ган – постановник трюків команди каскадерів Джекі Чана, який відпрацьовує трюки в фільмах Чана.
Джейден Сміт захотів почати тренування раніше і звернувся з цим проханням до майстра. Ву тренував його протягом трьох місяців в Лос-Анджелесі, до того, як зйомки перемістилися до Пекіну. Там тренування продовжилось ще чотири місяця, поки тривали зйомки фільму. «Коли ми зустрілися з Дре, він був звичайним підлітком, - згадує Ву. – Лише кілька місяців потому він дійшов рівня, для якого його однолітки повинні тренуватися п’ять або шість років. Він надзвичайно талановитий, зібраний і ніколи не жалівся. Я дуже пишаюся ним».
На початку Джейдену довелося вчити ази. «Будь-коли, коли я беруся вчити когось кун-фу, особливо, якщо це дитина, то пояснюю головне правило – до інших людей слід ставитися з повагою, - говорить Ву. – Кун-фу не бійка, а допомога».
Саме з цього Ву почав навчати Сміта мистецтву ушу. Всі добре розуміли, що знімають кіно. Але Ву стверджує, що кінематографісти не планували включати у фільм жодного руху, яким би не володів Джейден. «Не дивлячись ні на що, він повинен був навчитися рухатися і битися, пройти базовий тренінг, - впевнений майстер. – Цього потребує справжнє кун-фу».

І Сміту, і підліткам, які грали інші ролі, довелось серйозно постаратися, щоб сцена з чемпіонатом виглядала натурально на великому екрані. «Всі підлітки, які знялись у фільмі, вивчають кун-фу в реальному житті, - зізнається Ву. – Але ніхто з них раніше не знімався в кіно. Коли пропускаєш удар, не так просто пам’ятати про час, ритм зйомки, межі кадру. Хлопцям довелося розшифровувати драматичні монологи бійок, використовуючи міміку і мову тіла. Це надзвичайно складно, але в цьому фільмі це вийшло».
Джейден Сміт говорить, що кіношні бійки не настільки прості, якими виглядають з екрану. «Коли б’єш когось перед камерою, бити треба слабо, але так, щоб здавалося, що ти вклав у свій удар всю силу, - пояснює актор. – Точно так доводиться і ставити блоки. Якщо не поставиш блок, удар може прийтися прямо по обличчю».
Чи сподобалися Сміту тренування? «Джейден попросив мене продовжити наші тренування і після того, як зйомки фільму завершаться, - розповідає Ву. – Я з радістю погодився».
«Так, мені б хотілось залишатися в формі, - посміхається Сміт. – Якщо Тейлору Лотнеру колись знадобиться дублер, я з радістю його підміню».

ЗЙОМКИ В КИТАЇ
Працюючи над адаптацією фільму «Карате кід» для сучасної молодої аудиторії, кінематографісти знайшли країну, в якій перед Дре поставала б найбільша кількість перепон. «У нас була мета знайти країну, в якій Дре почував би себе наче в іншому світі, - говорить Віл Сміт. – А коли ми отримали згоду від Джекі Чана, ми зрозуміли: Китай! Ми знали, що наш вибір пов'язаний з багатьма труднощами. Але в кінцевому результаті прекрасні краєвиди не тільки посилили драматичність сцен, а й зробили фільм епічним. Те, чого ми добилися на території Китаю, - великий привід, щоб пишатися. Коли спостерігаєш, як Джекі і Джейден тренуються на Великій Китайській стіні, розумієш, що зняти таке в Лос-Анджелесі неможливо».
Рішення перенести зйомки в Китай далося нелегко. Багато знімальних майданчиків були майже недосяжні, тому продюсери звернулися по допомогу до China Film Group – найбільшої і найвпливовішої державної кіностудії Китаю.
«Кожна сцена, навіть невелика, потребувала місяців планування, - говорить Цварт. – Ми отримали дозволи на зйомку біля воріт Тянь Ань Минь в Закритому Місті, чого не траплялося от уже 20 років – з тих пір, як Бертолуччі працював над своїм «Останнім імператором»».
Для Чана фільм став і шансом побувати на батьківщині, і своєрідним здійсненням мрії. «Я дуже вдячний продюсерській компанії за допомогу в організації зйомок в Китаї, - зізнається актор. – Історія нашої країни нараховує 5000 років, історія нового уряду – всього 60 років. Фільм дасть можливість глядачам дізнатися трохи більше як про китайську культуру, так і про традиційні бойові мистецтва. Це чудова реклама».
Продюсер Джада Пінкет Сміт вважає, що зйомки в історичних локаціях додавали переконливості акторській грі. «Коли знаходишся в місцях з такою енергетикою, її просто неможна не враховувати, - говорить вона. – І цю енергетику неможливо штучно відтворити. Вона надає фільму автентичності».
«Китай унікальна у всіх відношеннях країна, - продовжує Джада. – Для нас, як для родини, можливість працювати в такому місці стала безцінним досвідом. Це одна з тих рідких можливостей, які ми запам’ятовуємо назавжди. Не говорячи навіть про те, що ми зняли чудовий фільм».
Штаб-квартирою зйомок в Китаї став офіс пекінської студії Beiying Film Studios. Знімальний майданчик був заповнений хутунами – кількома будівлями в стилі сихеюань, поєднаних між собою проходами. Сихеюань – традиційний зникаючий стиль китайської архітектури. Кожна будівля – прямокутний двір, оточений одноповерховими домами з черепичним дахом, які зазвичай мають від одного до шести метрів ширини.
На знімальному майданчику збудували також семиповерхову пусту будівлю, яка дублювала екстер’єр дому, в якому жив Дре. Також тут збудували дах, де містер Хан і Дре починають свої тренування. Окремо збудували будинок і гараж містера Хана – для цього творці фільму вирішили використати нові декорації і вже існуючі будівлі.
Ще однією локацією стала вулиця перед Пекінським лісним університетом. Вона «копіювала» вулицю Детройта, на якій вперше з’являються Дре і його мати.
Одна з найкрасивіших сцен знімалася в престижній Пекінській школі шаоліньського ушу. В цій сцені 400 учнів, одягнуті в традиційні червоні одежі гі, виходять на ранішню розминку. Школа була заснована у 1991 році; її ключовий напрямок – вивчення філософії ушу.
Сміту надзвичайно сподобалось працювати зі своїми китайськими однолітками. «Вони навчили мене багато чому зі світу кун-фу, - говорить Джейден. – А я навчив їх першим англійським словам: «Йоу! Як воно?»»



Заборонене місто
Зйомки біля воріт Тянь Ань Мінь і в самому Забороненому місті стали для знімальної групи одночасно і захоплюючими, і лячними. Тільки деякі кінематографісти отримували дозвіл тут знімати, і «Карате кід» став першим за останні 20 років.
«Нам довелося поспішати, тому що всю сцену потрібно було зняти за дві години, - говорить Цварт. – На щастя ми мали надзвичайно злагоджену команду і зйомки в такому місці були незабутніми».
Заборонене місто вважалось резиденцією китайського імператора і символом влади, починаючи з 1420 року по 1912 рік, коли останній імператор був позбавлений влади. Сьогодні Заборонене місто має площу 72,4 гектари і нараховує 960 споруд. У 1987 році ЮНЕСКО занесла комплекс до переліку всесвітнього спадку людства. Ворота Тянь Ань Мінь часто описані як головний в’їзд в місто.
Зйомки також проходили біля храму Золотого Будди – найвищої споруди Забороненого міста. Цей священний храм знаходиться в найвищій точці Пекіну. Звідси відкривається панорама усього міста.

Велика Китайська стіна
Також складними були зйомки на Великій Китайській стіні. «Містер Хан приводить Дре на Велику стіну для тренувань», – пояснює Пінкет Сміт. «Тут хлопчик показує, на що він здатний. Майстер і учень влаштовують пробіжку по стіні. Дре в цей момент міг би порівняти себе з Роккі».
На Китайську стіну не пускають машини, і тому знімальна група змушена була тягнути на собі все досить важке обладнання. «Для групи це стало справжнім випробуванням, - розповідає Цварт. – Навіть якщо уважно подивитися на стіну, ніколи не подумаєш, що вона настільки висока. А у деяких місцях так воно і є».
Цварт був вражений, наскільки уважно Чан відносився до всього, що відбувалося на майданчику. «Ми часто бачили, як Джекі піднімав важке обладнання і ніс його на собі до місця зйомок, - захоплюється режисер. – Він зробив все, що від нього залежало, щоб фільм був знятий».

Зйомки проходили на ділянці стіни недалеко від селища Му Тянь Юй в окрузі Хуайжоу – близько 70 кілометрів від Пекіна. Стіну збудували під час правління династії Ці (550-557 рр. н.е.). У період правління династії Мін (1368-1644) двоє прославлених патріотів в генеральських чинах відновили реліквію, щоб посилити оборонний потенціал місцевості – зі стіни було легше захищати стратегічно важливий маршрут. Стіна захищала імператорський палац протягом кількох століть.
Велика Китайська стіна – найбільша споруда в історії людства з усіх, які були збудовані. Вона петляє в горах північного Китаю, захищаючи північ і північний захід Пекіну. Довжина стіни складає 8851 кілометр, в тому числі сторожові вежі і природні загорожі.

В Пекіні і його околицях
Інші локації в Пекіні та його околицях включали Пекінський міжнародний аеропорт і ключовий термінал, який приймає більшість літаків крупної китайської авіакомпанії Air China; автомобільний завод Foton – діюча високотехнологічна фабрика по зборці вантажівок (нове місце роботи Шері); вулиця Ван Фу Цзін – відомий район Пекіну, де готують різноманітні страви, включаючи смажених скорпіонів (на цій вулиці Дре і Мей Ін обідають на побаченні). «Насправді під час зйомок жоден скорпіон не постраждав», – жартує Цварт. «Наші реквізитори зліпили копії скорпіонів з тіста, а потім підсмажили їх у фритюрі, щоб Джейден і Венвен могли їх з’їсти».
Знімальна зона студії China Film Group розташована в Хуайжоу, півтори години їзди від Пекіну. Серед інших сучасних павільйонів і майданчиків є хутун, який називається Фей Тен. Тут декоратори збудували інтер’єр квартири Шері і Дре, клас, в якому Мей Ін навчалася грі на скрипці, і високогірний храм.

Гора Удан
В одній з найяскравіших і захопливих сцен фільму містер Хан і Дре здійснюють паломництво на гору Удан, щоб хлопець побачив, де народилося кун-фу. Тільки коли вони дістаються верхівки гори, Дре отримує дозвіл напитися з Колодязя Кун-фу.
На чотири дні зйомки перенеслися до розташованого в центрі Китаю гірського масиву. Знімальній групі і акторам довелося спочатку піднімати обладнання на фунікульорі, а потім продовжувати сходження пішки по крутим кам’яним сходам, щоб дістатися верхівки гори, де знаходиться храм.
Цварт знайшов це місце, мандруючи інтернет-сайтами. «Я передивлявся фотографії красивих храмів і наткнувся на Золотий павільйон», – згадує режисер. «Я подумав: «Це – один з найвеличніших храмів з усіх, які мені довелося бачити». А потім я дізнався, що цей храм входить в комплекс споруд Уданшань, котрий є серцем кун-фу. Тоді я зрозумів, що ми просто повинні зняти сцену в цьому місці. Ауру і енергетику цих храмів нічим не заміниш».
На думку Цварта всі чудово розуміли, з якими труднощами доведеться зіткнутися на шляху до знімального майданчика. «Я відчував докори сумління, коли просив хлопців піднімати досить важке обладнання на практично недосяжну височінь», – говорить режисер. «Дістатися туди машиною було неможливо – ми мали підніматися по видовбаним у скелі сходам і продиратися крізь ліс. Тому на гору ми брали тільки найнеобхідніше, щоб мінімізувати вагу поклажі».
Не дивлячись на складнощі, Віл Сміт впевнений, що включення до фільму епізоду на горі Удан було просто необхідним. «Ми всі живемо заради набуття досвіду і духовного розвитку», – вважає актор. «Коли з’являється шанс зняти сцену в такому місці, як гора Удан, за цей шанс варто чіплятися. Що ми й зробили. І дізналися багато з китайської історії, зняли кілька епізодів в неймовірно красивих місцях. Гірські зйомки стали нашою невеликою перемогою».

Романтика і фестиваль Ці Сі
Щорічне святкування фестивалю Ці Сі відбувається на сьомий день сьомого місяця за китайським календарем. Деякі називають свято китайським Днем святого Валентина. Церемонія шанує пам'ять про двох закоханих – богиню Чжиню і хлопця на ім’я Нюлан, яких розлучили обставини. За легендою раз на рік на одну ніч сороки, які співчувають закоханим, збираються і роблять із своїх хвостів міст, щоб пара могла зустрітися.
Сцена фестивалю знімалася вночі на майданчику Фей Тен в знімальній зоні студії China Film Group. Декоратори спорудили макет селища, яке прикрасили різнокольоровими мерехтливими ліхтарями різноманітних розмірів і форм. На вулиці йшла торгівля з палаток – продавці пропонували традиційні пироги, пахощі і китайські ліхтарики. В цій сцені Дре закохується в Мей Ін – на них чекає романтичне побачення і перший цілунок.
«Я дуже нервувала з приводу сцени з цілунком, у мене коліна підгинались», – згадує Венвен Хан, яка зіграла Мей Ін. «Дякую Джейдену – він мене підтримав. Сказав, щоб я не боялась, тому що він і сам дуже хвилювався».
«Для мене це також була перша сцена з цілунком», – розповідає Джейден Сміт. «Мені було якось не по собі, коли ми почали знімати цю сцену. І Венвен нервувала. Так що я сказав їй: «Розслабся, все нормально… Я непогано цілуюсь, так що все пройде добре!» Ми змогли взяти себе в руки і зняли сцену».
На майданчику Фей Тен був побудований театр тіней, де показували спектакль по мотивам легенди Ці Сі.

Чемпіонат
Усі тренування містера Хана і Дре ведуть до логічного фіналу – ключовому поєдинку між Дре і його китайським антагоністом Ченом. Інтер’єром для сцени масштабного чемпіонату була спортивна арена Фен Тай в Пекіні. На деякий час вона перетворилася на великий «суспільний центр».
Щоб дати Джейдену і його одноліткам більше часу для тренувань, сцена була перенесена на останні дні знімального періоду і займала в графіку вісім днів. Хореографією фінальних поєдинків займалася команда каскадерів Джекі Чана – вони гармонійно чергували кіношні прийоми з класичною хореографією бойового мистецтва. «Все, що ви побачите на екрані, придумав Джекі», – стверджує Ву Ган.
Окрім того, команда каскадерів займалася відбором кількох сотень хлопців для ключових сцен. Кастинг проводився серед тисяч юнаків, які навчаються в різних китайських школах ушу. «У цих хлопців є дуже непогані вміння бойових мистецтв і при цьому – жодного кінематографічного досвіду», – говорить Ву. «З ними доводилось працювати по п’ять-вісім годин на день. Складніше за все давалося усвідомлення того, як розрахувати час, коли пропускаєш удар».
Для масовки було відібрано більше 800 статистів. Протягом кількох днів вони відтворювали напружену атмосферу чемпіонату. Близько десятка статистів було відібрано для запису рекламних роликів, які демонструвались у фільмі, і плакатів, розвішаних по стінах.

КАРАТЕ КІД виходить в прокат 19 серпня.
Офіційний сайт фільму: http://karatekid.com.ua


Рейтинг фильма на нашем сайте: 5.0000

| Постер | Обсудить |
Назад




© «Кинопалац», 2000-2011 
 

Архив